Helg :)

Nu är det äntligen helg :) , men har några uppgifter som jag måste göra. En av dom är snart klar och den andra har jag inte ens börjat på. Men måste börja på den senast på måndag. Får ligga i hårt nu , annars blir de inte bra. Men idag ska jag inte göra någonting av de uppgifter jag har.. Men imorgon blir det nog :) , hehe . man kan inte slappa hela tiden, men lite måste man ju göra.

Igår var man på bilbingo men de gick ju åt helvete var nära flera gånger men de blev ju ingenting. Jag vann ju förra gången jag var där , men nu är väl de tydligen så att man bara ska vinna en gång. Jag tycker att jag ska vinna jämt, annars är de ju ingen vits med de hela ju. Då kan man ju lika bra skita i det. Men det var sista gången så de blir ju inget mer förens nästa år. Jaja, får väl skaka fram pengar på annat sett, för jag behöver en ny mobil. Men får väl se , en vacker dag ska jag ha mycket pengar så jag kan köpa en :)


Hade bra alla // Swampeen
Pappa

Pengar är inte allt!

PUBLICERAT DEN 2008-08-30 KLOCKAN 14:17:47
BLOGG: http://www.pojkenjemi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: