Galet värre ;D

Idag har man varit i skolan och inte gjort så mycket egentligen, skrev ut mitt arbete till samhällskunskapen och sedan försökt göra klart de som jag ska prata om på det nationella i svenskan:P Får väl hoppas det går bra. Sen så längtar jag aboslut inte till på måndag för då ska jag och evelina göra buketter som vi hatar mest av allt i hela världen. Men får väl hoppas det går bra med skiten annars vet jag inte vad ja gör. Då får läraren göra det åt oss annars om det inte går vägen. Sen när man slutade 13:20 idag så satt man och lyssnade på några i bergsprängarklassen, alltså dom är ju totalt galna ibland alltså;D De kommer fan på hur mycket dumt som helst, de finns nog inga värre än dom. Ja höll på och garva ihjäl mig av de mesta de sa. Men sen när 2 av dom gick så var den goaste personen kvar ;) han satt ju bara och tog kort på mig ;) hahaha, men gjorde ju detsamma så :P ska ju inte säga så mycket egentligen ;D
Hade lovat han att han skulle få en kram och det fick han iaf ;) lr ah inte bara en utan 2 ;)
Sötare person än honom får man nog leta efter ;) haha ,

Längtar tills på Söndag för då ska jag på High School Musical 3 :) och sedan så är det så klart Andra Avenyn som jag verkligen måste se :) För det var jätte spännande de avsnitt som var igår lr ah jag kollade på datorn ;D men de var lika spännande för det :)

Orkar inte skriva mera nu ;)

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: