Hmm..

Idag så har man varit i skolan & bara haft en lektion gud vad onödigt och åka in då. Läraren som vi har i floristen var sjuk så då fick vi gå hem, så då fick man ta halv 1 bussen hem. Vi som skulle göra så roliga saker idag på floristen, va sur ja blev när vi fick reda på det.
Sen så håller jag på och få ont i halsen också, usch ja vill inte ha de. För det är de värsta jag vet, för när jag väl får ont i halsen så kan ja typ inte prata sen., de är inte så speciellt roligt och vara tyst hela tiden bara för att man har ont i halsen..
Vill inte äta de där äckliga halstabletterna heller fy fan de smakar inge vidare, man köper dom på apoteket, visst de hjälper men de är inte så speciellt goda. Men de är väl bara å käka dom när man får ont i halsfan.

På torsdag har man prov också näst sista dagen, då de blir bara å plugga till de å hoppas på de bästa. Tänker fan inte få IG i kursen. Aldrig i livet att jag ska ! nu ska jag ge mig fan på att ja ska ha godkänt.

Nä nu orkar ja inte skriva mera :P

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: