Idol/Saknad

Kollade på Idol igår :) de var helt rätt person som vann och det var kevin borg :) han var ju så jävla bra å vinnarlåten är så himla bra , så jag köpte låten på tele2s hemsida , 15 kr för en hel låt som är så underbar så man kan lyssna på den 1000 ggr om :) minst iaf.
Igår så vare lucia i skolan inte så roligt men de som var roliga i de hela var att man fick sitta bredvid en riktigt go person :) sen så snodde han min lussebulle den skiten ;) haha, men han är lika söt för de =) Sen så skulle han åka hem till sig där han kommer ifrån. Så fick iaf en kram av honom =) någonting iaf.
Så nu saknar ja han mer än någonsin, så kommer väl antagligen inte få träffa han förens den 8 januari när jullovet är slut. Men de är tur att man kan skicka sms & sånt =) så man inte glömmer bort varandra. Får väl hoppas på att vi kan träffas tidigare.

Idag så har jag inte gjort så mycket, kollat på OC filmerna ur boxen ja köpte:P är dessvärre bara på tredje skivan av alla sju från första säsongen.. Senare så vet jag nog inte vad de blir, antagligen sitta här eller titta på filmen:p

Hare bra // Swampeen

evelina

gulligull hoppas ni träffas tidigare då

hoppas du kolla klart på oc snart :)

ska du med ut på juldansen larsson `?

PUBLICERAT DEN 2008-12-16 KLOCKAN 21:52:46
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: