Julafton

Idag är det julafton alltid trevligt att få julklappar :p men denna gång så fick vi inte så mycket eftersom vi ska åka på kryssning sen ;p Sen så har man käkat julmat så man är alldeles sprängmätt xD inte bra de. Får käka mindre och röra på mig mer, så förbränner man de där sen :p Vi fick Wii Fit så det är bara å börja träna ;) sen så får man väl gå ut och gå en promenad med så man får variera lite:P De andra blir lite roligare ju mer man gör de ;D
Jag fick detta i julklapp idag ;
Canon Pixma iP3600 ( Skrivare till datorn )
Värdebevis 1000 kr sammanlagt till mobilen
3 filmer, Fullpackat med Robert Gustavsson , Jiddra inte med Zohan & Johan Glans - World Tour Of Skåne
Presentkort på H&M 500 :- & Fancy 300 :-
Pengar
2 koppar
2 kondomer av min muppade bror xD fråga mig inte varför.
Trisslotter

Alltid trevligt ;D Sen så har man ju tallrikar, skålar, muggar å sånt :P så man har ju nästan allting man behöver i stort sett :p tills man flyttar hemifrån :P haha , men de tar nog ett tag innan jag gör det så jag hinner få mer :P

Saknar dig min sötnos<3 får hoppas vi träffas snart igen :) längtar så mkt efter tills vi får mysa tillsammans <33
Önskar att ja hade fått dig i julklapp med :) då hade de varit helt underbart :)<3

Nej nu ska jag inte skriva någonting mera för idag:P

Hade bra & Godjul // Swampeen
katja

häärligt :) God Jul ;D

PUBLICERAT DEN 2008-12-25 KLOCKAN 01:27:26
BLOGG: http://katjaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: