Juldagen ;p

Idag är de Juldagen alltså dagen efter julafton ;D då händer de väl inte så mycket :p blir väl mest bara slappa eller så blir de väl att man fastnar med de är wii spelet som är så jobbigt på vissa aktiviteter man väljer. Men de ger ju motion och dels så gör man någonting roligt samtidigt :) Det är ju en fördel att man tycker de är roligt samtidigt som man gör någonting nyttigt :) Så de spelet kan jag rekomendera till er som kanske inte har de :p de är ju iaf värt & prova :)
Saknar dig <33 och du betyder väldigt mycket för mig ska du veta <33

Riktigt fin tycker jag själv :) har översatt refrängen på Kevin Borg - With Every Bit Of Me :) sen är såå bra men de är bara de att den blir lite tjatig när man har lyssnat på den några gånger :p funderar på och översätta hela låten :) vore en kul grej & testa :) De är inte så svåra ord i den så de blir nog inte så svårt att översätta den ;D

Med varje del av mig, med hela mitt hjärta
Med varje enkelt andetag, kommer jag att älska dig
Falla i mina armar i natt
Tillåt detta bli okej
Om du nånsin kommer tvivla dessa ord
Låt mig bli den ända att avbryta de till dig
Jag kommer älska dig ändlöst
Med varje del av mig<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: