Lov :)

Sista dagen i skolan så försöver man sig, väldigt bra gjort tycker ja :P hehe, men morsan ringde till skolan och frågade om jag behövde komma eftersom ja bara har försövit mig 2 ggr på 2,5 år. Så jag slapp och åka in t filipstad så de skickar mina betyg istället så :) De var bara och lägga sig och söva igen , lr ah kunde inte söva så jag kollar på OC istället , sen blire och städa & greja. Usch vad tråkigt, men man är tvungen. Jaja, de är smabbt gjort.
Sen så saknar man en person väldigt mycket, kunde ha fått träffa honom hela denna vecka men så fick han ju jullov en vecka före typ. Kanske får träffa han på söndag om jag följer med till västerås och kollar på bowling:P får väl se hur det blir.  Saknar dig sötnos<33

Nej nu orkar jag inte skriva mera,
Hare bra // Swampeen


Angelica

själv åkte man 12 mil för att vara i skolan en timme hahahahah :DDD

PUBLICERAT DEN 2008-12-19 KLOCKAN 22:07:03
BLOGG: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: