Mycket skrivande nu ;p

Ja då är de inte långt kvar till julafton , inte för att de är någonting att se fram emot eftersom det är typ en gång om året. Man gör samma saker i princip varje gång, så de blir ju inte så roligt i längden kanske men för de yngre blir de nog roligt eftersom de ser mer fram emot och få öppna paket än och äta maten. Är så trött på julmat så de finns inte, de är samma varenda år och de blir bara äckligt till slut.
Sen så har man sett hur vårat schema kommer se ut VT09 de var inte så vacker syn kan jag bara tala om, tiderna var ju inte de bästa direkt. Får hoppas de ändrar tiderna så vi får sluta tidigare än va de tiderna är nu.. Kan bara säga att tiderna förra året var mycket bättre :) De är ju så jäkla tråkigt å vänta på den där bussen varje gång man t.ex. slutar 2 eller nå. Då blir de ju att man sitter å kollar in i väggen ungefär. Inte så roligt om man säger så.

Tiderna ser ut så här:
Måndagar: 10:00 - 15:15
Tisdagar: 8:10 - 11:40
Onsdagar: 8:10 - 14:50
Torsdagar: 8:10 - 15:20
Fredagar: 8:10 - 15:20

Sen så saknar jag en person väldigt mycket, kunde ha fått träffa sötnosen idag men de fanns inte plats för och följa med så de blev inget, får väl hoppas han får komma å hälsa på innan jag ska på kryssning, annars får de bli när vi börjar skolan igen den 8 januari =( Menmen, får väl se hur det blir med den saken. Tycker iaf om honom väldigt mkt<3 han är nog fan världens goaste människa <3 så snäll & rar nästan jämt ;) Får väl se om de blir nå mer :p man ska inte ta ut sakerna i förväg;D förens de har hänt :)

Är de någon som har låtarna Jonathan Fagerlund - Dance In The Shadows och Alexander Schöld - Jag hatar dig., så kan ni gärna kommentera och sedan skicka på msn lr nå :P Vore väldigt tacksam om ni gjorde de ;)

Ja nu vart de mycket skrivande här men nu orkar jag inte skriva mera :P haha ,

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: