Otroligt ;D

Ja det var ett tag sen man bloggade nu, får väl skriva lite nu :) Idag har jag iaf varit i skolan och dagen började med att vi hade sövmörra till 10 det är ju gött dä :) Sen så hade vi projektarbete som vi har bytt 3 ggr typ. Nu får de fan vara nog alltså, haha . orkar inte hålla på och byta hela tiden, tillslut blir man väl förvirrad av de man gör så man glömmer bort vad man jobbar med. Så nu har vi iaf bestämt oss för en grej iaf ;p så nu får det fan duga , haha . Sen så hade vi floristteknik de var väl ganska roligt, förutom att när vi skulle dela in oss i grupper till nästa gång så fick jag och min kompis de värsta av allt. och göra buketter, det är inte roligt alls kan jag bara säga. Får väl se hur de går när vi väl ska göra grejerna. De andra fick ju de roliga sakerna och göra. Alltså de är så orättvist ibland, för läraren vet mycket väl att vi inte gillar att göra sånt skit. De var ju taskigt gjort och ge oss de sämsta som läraren kunde komma på. Menmen, får la se hur skiten går. för jag har väldigt lätt för och ge upp med allting. Sen så ska det för förbannade skiten till svenskan vara klart snart med, alltså det är mkt och göra nu så det är inte klokt. Alltså att lärarna orkar hålla på.

Sen så har man gått och blivit lite små förälskad i en helt underbar person<3 han är ju så otroligt söt ;) får väl se om det blir nå mer ;) En sån söt kille får man nog leta extra mycket efter tror jag;) Får se till och träffa han lite mer ;) så blir de nog bra ;p . Mer tänker ja inte säga ;) haha , de är mellan han & mig ;) hehe .

Imorgon så är de skola igen, usch. men de är nästan värt de för man ser ju underbaringen ;) hehe, de är ju ett stort plus. men det är bara det att kamraterna retas lite bara ;) haha , men de lyssnar man ändå inte på :p försöker iaf :P

Nej nu orkar jag inte skriva mera ;D

Sötnos<3<3<3

Hare bra // Swampeen


evelina

ujuj uj färälskad ;D vill jag med vara ju <3

va kul de ska bli o göra buketter på mån :)

PUBLICERAT DEN 2008-12-05 KLOCKAN 17:00:42
BLOGG: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: