Skapligt trött alltså

Idag så har man varit i borlänge/ludvika hela dagen och kollade på bowlingmatch och sedan så shoppade ja lite grann :p orkade inte kolla så mycket mer för att de var så mycket folk när det är mellandagsrea och allting. Då orkar man inte och kolla så speciellt mycket.. Så har man varit vaken sen halv 7 i morse fy fan vad trött jag är, hade inte sövit någonting inatt typ.. har ju vänt på dygnet när man har lov och är ledig så då söver man ju till 2 ungefär varenda dag.. När ja väl skulle lägga mig igår så var ja inte ett dugg trött, var vaken till halv 2 inatt eller nå. Då var man inte så värst pigg på mörran och söva i bilen de var ju inte världens höjdare om man säger så xD Sen när vi var på väg hem så söv ja ända ifrån ludvika och hem.. De var väldigt gött kan jag säga :p Så de blir och söva tidigt idag :p

Jag saknar dig min underbaring väldigt mycket <3 längtar tills jag får träffa dig igen <3 tycker om dig väldigt mycket ska du veta, en sån underbar person som du får man leta efter väldigt länge <33 du gör mig glad jämt på något sätt som jag aldrig har varit förut.. Får hoppas de blir du & jag en dag :)<3 å alla fina meddelanden jag får blir varm i hela kroppen bara jag läser dem <333 nästan så ja skulle kunna skriva jag älskar dig fast vi inte är tillsammans <333 :$

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: