Söndag

Idag är det söndag och jag har inte gjort så mycket mer än och vaknat och käkat lite. sen har de blivit och suttit vid datorn :p läst lite på andras bloggar om de står någonting intressant, men de fanns de inte idag tyvärr :p eller så var de väl jag som inte orka läsa klart eller någonting.. Senare idag så vet jag inte riktigt vad de blir, ska väl packa lite inför kryssningen imorgon men man behöver inte ha med sig så mycket saker, de är bara en dag så då behöver man inte så mycket saker :p De är ju en fördel för då slipper man bära på så mycket när man ska ha sakerna med sig till hytten :p

Tycker att detta är ganska konstigt eller konstigt vet ja väl inte men iaf jag hade för många månader sedan gett upp kärleken lr ah inte brytt mig så speciellt mycket.. Så har man liksom varit utan någon sedan man blev dumpad av mitt ex den 10 juni 2008, sen dess har jag inte haft någon alls. Men sen några månader framåt så en dag så träffar man världens sötaste person som man har sett ;) och väldigt fina ögon har han med <3 sen när man har träffat honom & pratat med han några gånger så frågar man en polare om hon har hans nummer å de får jag :) alltså mitt hjärta de slog volter i bott alltså, sen så skickade vi lite sms och sedan så fick man hans msn & pratade där :p sen så camade vi och sedan så visade han vart han bodde å de visar sig att han bor där jag har gått förbi i snart 3 år :p helt oroligt egentligen..
Efter ett tag så börjar vi väl mer & mer å känna varandra de är alltid roligt att lära känna nya människor som man näst intill bara har sett.. Sedan så börjar detta utvecklas så vi börjar vi & skriva allt mer känslomässiga sms om man säger så, sen blev de att vi skickade sms med <3 i slutet på alla sms vi skickade till varandra.
Sen blev de bara mer & mer..
Nu har de blivit att vi tycker mer & mer om varandra <33 nu är jag så oroligt glad över att jag har träffat dig min underbara sötnos<3<3 vart efter vi har skrivit till varandra & pratat så har de bara utvecklats till någonting väldigt bra <33 Sen när vi kramades första gången du är så otroligt mysig & kramas med ;)<3 Nu saknar jag dig mer än någonsin<33 längtar väldigt mycket efter att få träffa dig igen <33 och få kramas det är nog de bästa ;)<3 nästan;)
Du är de bästa som någonsin har hänt mig<33 och det är ingenting jag ljuger om .. Detta betyder så oerhört mycket för mig<3 och detta kommer ifrån mitt hjärta <333
Nu tänker jag skriva att jag älskar dig väldigt mycket<33 även om vi inte har blivit tillsammans än <333
SAKNAR DIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: