Annandagen :p

Idag så har ja varit på minneslunden där morfar & mormor ligger, fast de ligger inte på samma ort utan ena är i grythyttan och ena i hällefors. Men det är inte så långt emellan så de kvittar ju egentligen. Men de fick ju välja själva vart de ville bli begravda lr vad man ska säga någonstans. Sen så har man suttit med den där förbaskade skrivaren som man har fått taggla sig igenom för att det ska funka som det ska. Först igår när jag satt och skulle lägga i patorner och allting sen så stog de att man skulle koppla den med en USB-sladd som inte ens fanns med i kartongen, då blev man ju smått grinig bara pga det, sen så säger mamma att den ligger i skåpet i köket som de inte ens har sagt ifrån början. När ja väl fick den där så orka ja inte installera allting igen så jag gjorde de idag istället, först så börjar den tabort ikoner som sen som tillbaka fråga mig inte varför den höll på så, för de vet jag inte själv. Sen när man var klar med de där så skulle jag försöka leta efter vart man skulle kunna skriva ut en testsida och se så alla färger och de funkade som de skulle.. De tog en jäkla tid bara de och leta efter de. Men till slut så hittade ja väl de där och sedan skulle jag skriva ut den och de gick ju bra sen så testa jag hur skrivhuvudets färger skulle se ut och de såg ju ganska bra ut. Sedan så skulle ja testa och skriva ut en orderbekräftelse med filmerna och en skiva som jag har beställt stog med på när den kom ut ifrån skrivaren så var typ allting kladdigt med all färg. Så de såg ju inte så bra ut om man säger så, vart lite smått grinig på de där med sen så tänkte ja väl att de blir väl bättre vart efter man skriver ut saker :p Får väl hoppas på att allting blir bättre när man har skrivit ut några gånger. Annars vet jag inte vad ja gör, suttar väl ut skiten genom fönstret eller någonting som jag tänkte göra med datorn när den bara krånglade med allting. Men hittils så har jag inte gjort det, får väl hoppas på att de inte händer. haha xD
Sedan har jag varit duktig av mig och översatt Kevin Borg - With Every Bit Of Me, texten blev faktiskt väldigt fin måste ja säga själv. Får väl kanske hitta någon som sjunger väldigt bra och höra hur de skulle låta om man sjunger den på svenska :) Skulle vara roligt och höra iaf ;D får väl se om jag gör de eller inte :p
Imorgon ska man till Ludvika och Borlänge för att bror ska spela bowling och sedan så ska vi handla på kupolen i borlänge, så vi kommer att få gå upp typ halv 7 på mörran och jag som är så fruktansvärt morgontrött av mig, hur ska de gå ? Jag som söv till klockan 2 idag, är ju inte ett dugg trött. Får väl hoppas på att jag inte är uppe halva natten, för då orkar jag inte handla sen och trängas med folk. Det är ju mellandagsrea så det kommer väl vara miljoners med folk och det är ju inget ovanligt när de gäller det.
Sen så saknar jag min sötnos väldigt mycket <33 får hoppas vi får träffas snart :) annars blir de inte förens den 8 januari när vi börjar skolan igen :/ men vi får träffas mycket mer själva än och sitta i skolan å bara kolla på varandra :p fast de blir ju faktiskt skillnad på om vi sitter själva eller om det är andra med. När vi är själva så sitter vi bara å härjar med varandra :p när de är andra omkring så kollar vi typ bara på varandra ungefär :P

Här kommer texten som jag lovade er att ni skulle få läsa :
Översättningen på : Kevin Borg - With Every Bit Of Me
Översättare: Swampeen


En gång inväntar tiden
Jag hade en dröm jag hade en insikt
På att någonting fattades i mitt liv
Här är jag, kollar tillbaka på vägen jag valde att ressa genom mörker
Genom tiderna av uppoffring
Jag kan inte tro hur saker kan förändras så snabbt
Jag kan se de i dina ögon
Vi är sist.

Med varje del av mig, med hela mitt hjärta
med varje enkelt andetag, kommer jag att älska dig
Falla i mina armar i natt
Tillåt detta bli okej
Om du någonsin kommer tvivla på dessa ord
Låt mig bli den ända att avbryta de till dig
Jag kommer älska dig ändlöst
Med varje del av mig.

Kärlek vill komma och gå
Men så länge du är med mig
Jag är lycklig för att vara någon
I den här världen
Du är dagen, När allting förändrades
Du är nätterna jag vill minnas
För så länge jag går på jorden.

Med varje del av mig, med hela mitt hjärta
med varje enkelt andetag, kommer jag att älska dig
Falla i mina armar i natt
Vi kommer älska varandra fritt

Om man kan drömma de
Om du tror på mig
Om jag tror på det
Stå här med mig
Du kan skänka mig någonting
Rakt av ingenting
Du är den enda saken
Som gör att allting blir sant
Jag kan se de i dina ögon
Vi är sist

Med varje del av mig, med hela mitt hjärta
med varje enkelt andetag, kommer jag att älska dig
Falla i mina armar i natt
Tillåt detta bli okej
Om du någonsin kommer tvivla på dessa ord
Låt mig bli den ända att avbryta de till dig
Jag kommer älska dig ändlöst
Med varje del av mig

Ohh baby
Falla i mina armar i natt
Tillåt detta bli okej
Om du någonsin kommer tvivla på dessa ord
Låt mig bli den ända att avbryta de till dig
Jag kommer älska dig ändlöst
Med varje del av mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: