Kryssning/Nyårsafton :p

Igår så kom man hem ifrån kryssningen de var gött kan jag bara säga :p de var iaf roligt på kryssningen. Köpte lite godis med de måste man ju ha ;) så man har någonting och mumsa på :p haha.. En sak som var lite rolig de var när ja skulle ta hissen upp till hytten och då när ja har ställt mig i hissen så kommer de en gubbe & en kärring antagligen frun till honom, och han är skit full och bara pratade finska fatta ju ingenting xD så ja stod där som ett fån & inte fatta nånting xD haha, kunde inte hålla mig för skratt när de hade klivit av :p hahahhaa, de såg skit roligt ut när hon skulle ta hand om honom xD haha.. Sen de där förbannade högtalarna de rabbla upp samma sak tusen ggr om, de var skit störande när de ropade upp samma sak som man hade hört när man klev på båten xD man fick ju hålla för öronen tillslut.
Sen så var sms:ena dyra och skicka när man hade kommit till finska sidan , de kostade 2,50 st så på 2 sms så blev de 5 spänn de var ju inte billigt om man säger så. Och sen så var de ingen täckning i hytten heller så de var ju gör bra eller inte alls. Men när vi var på svenska sidan så vart man glad igen :) för då kunde man skicka gratis sms :D då hade man någonting & göra när man hade tråkigt.

Idag så är de nyårsafton ;p vilket innebär att folk skjuter upp flera tusentals kronor upp i luften. Alltså varför egentligen kasta bort så mycket pengar bara för & se några ljuseffekter i luften.. Det är ju så onödigt å sen dessutom så blir de ju en massa skräp kvar ifrån de där smällarna som inte är så speciellt bra :p Sen så är de ju många som skadar sig på de där med, bara för att de håller på & leker med dem. Själv så tycker jag inte att man ska ha sådana i huvudtaget men shit the same egentligen, säger bara en sak att de får skylla sig själva om de skadar sig för det är oftast deras eget fel att de blev så.

Jag saknar dig min underbaring<3 längtar bara tills jag får träffa dig min ängel <3 tycker om dig så otroligt mycket<33 vill bara mysa med dig nu :)<33 tror faktiskt de blir du & jag en dag :)<33

Hare bra & Gött nytt år
// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: