Onsdag

Idag har jag varit i skolan och bara haft 3 lektioner det är inte mycket de :P , men jag fick ändå vänta till halv 4 ifrån 10 över 2 , så de blev ju som sagt en stund att vänta. Menmen, så ja fick ju fördriva tiden med nånting :P Sen så var jag och 2 polare till kina resturangen på stan de var väl roligt men det som inte var så roligt de var att jag hade världens mensvärk och det var inte roligt kan jag säga, kunde typ inte äta någonting satt bara & hade jävligt ont. Sen så letade jag i väskan efter en alvedon och så hittade jag en till slut så jag tog den där och svalde ner med ramlösa det var ju väldigt bra kombination kan ja ju bara säga xD , men de började ju försvinna när jag väl satt där men sen när vi kom tillbaka till skolan och vi satt i datasalen för vi skulle leta fakta om "miljö" och då fick ja världens hugg jävel va ont de gjorde alltså. Det var nog fan det värsta jag varit med om alltså, de var absolut inte skönt. Sen när man har de där skiten så får man ju typ springa på toaletten hela tiden.. Det är en grej som är jobbig bara den..

Sen så har jag varit och lämnat tillbaka mobilen som jag köpte för typ 3 dagar sen, så jag sa till dom att jag vill lämna tillbaka den och så fixade dom att jag skulle få tillbaka pengarna inom 3 dagar sa försäljaren, så jag får väl hoppas på att dem kommer in också. Jag hade inte gjort någonting med den så det var ju lugnt. Och så har jag lärt mig en läxa att jag inte ska köpa någonting som jag sedan ångrar, så nästa gång jag ska ha en ny mobil så ska jag verkligen ha bestämt mig för att denna ska jag ha, det är mycket bättre. Så jag ska ha min gamka mobil ända tills den inte funkar längre, det är ju helt onödigt att slösa pengar på en ny. Så det får vänta :) ska köpa nya skor istället det är mycket billigare med skor istället för en mobiltelefon:P hehe, men så är det iaf :P
Nej nog tjatat om detta haha..

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: