Söndag

Idag så har jag vart ute och gått med stavar med sofia , det var rätt roligt faktiskt & så hade vi tur med vädret :) Det var solsken men lite små kyligt. Men det gick bra iaf :P Sen så var vi hemma hos henne & gjorde väl egenligen inte så mycket :P hehe, sen så har jag bestämt mig att jag ska köpa mobiltelefonen som jag vill ha :) Så det blir att köpa den imorrn :) jippiie , det ska bli roligt så man slipper tejpa varenda gång man ska ladda telefonen. Det är lite jobbigt att man måste hålla på och tejpa hela tiden. Så då kanske det finns nå tejp kvar när man väl behöver den istället för att använda den till mobilen som inte går och ladda som den ska. hahaha,
Sen är det ju bra att jag har redan har ett minneskort så då slipper jag köpa ett sådant till den nya sen. Så det blir att knalla ner till euronics i filipstad och köpa den:D

Imorgon så äre skola igen , vill att lovet skulle ha varit längre men det blev ju tyvärr inte så. Sen har man ett projektarbete och jobba med också. Men som tur är så är man inte ensam om att göra detta arbete, så det är ju en fördel iaf.
Men nu ska jag fortsätta och kolla på Andra Avenyn :)

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: