studentmössor/tillbaka pengar.

Igår i skolan så provade vi studentmössor :) det var roligt, då längtar man lite extra tills man tar studenten :) Jag köpte det dyraste mösspaketet och sen en tröja :) Så det ska bli roligt när man får det där, men det som kanske var lite mindre kul är att man kommer få en räkning på 898 kronor, men det är de ju värt. För bara och ta studenten en gång ;D Så man måste ju spendera lite åt sig själv innan det tar slut :P

Idag så har jag fått tillbaka pengarna ifrån euronics där jag köpte mobilen, så då har man lite extra mycket pengar:P Sen så längtar man tills studiebidraget och underhållet kommer :) Så jag ska spara pengar till kryssningen som jag ska på sen :) Så man måste ju ha lite pengar med sig dit ;) Så man slipper vara pank.
Orkar inte skriva mer,

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: