Tveksamhet

Nu när jag har köpt en ny mobiltelefon så först så funkade den inte som den skulle för att de inte gick och skicka teman via blåtanden så jag gick tillbaka till affären där jag hade köpt den och sa som det var att de inte gick och skicka detta via blåtanden. Och så sa försäljaren att de som du har försökt ta emot stödjer inte telefonen, så jag frågade varför inte mappen med teman fanns i den mobilen , då säger försäljaren nej det är inte finns inte det på alla telefoner.
Så nu när jag har tagit tillbaka den så vet jag inte om jag vill ha kvar den längre :( , för att jag ska ju kunna använda dom teman som jag hade i min gamla mobil, men de kan jag inte nu. Så nu vet jag inte om jag i huvudtaget ska ha kvar den , för att jag skulle inte ha köpt den från första början egentligen . Men så jävla dum som jag var så gjorde jag de ändå, så nu funderar jag på att lämna tillbaka den och sedan få pengarna tillbaka eller så kanske det finns en annan mobil som jag vill ha istället i samma prisklass som den som jag köpte nu. Så får väl se hur det blir med de hela.
Ska vänta tills på fredag ( tror jag ) så ska jag ha bestämt mig om jag verkligen vill ha kvar telefonen eller om jag ska lämna tillbaka den. Man kan ju inte ha den hur länge som helst för då kanske de inte går att lämna tillbaka den om jag skulle vilja göra det. Vilket de lutar emot att ja kommer göra :( . Dessutom så går det inte att skicka meddelanden till flera stycken samtidigt heller :( och sen finns de ju även ingen fotolampa eller blixt på den heller.
Så jag funderar på om jag ska gå och lämna tillbaka den så jag får pengarna tillbaka och sedan kanske köper en annan eller låter bli tills min gamla har gått sönder ordentligt istället eller någonting.
Nej nu har jag bestämt mig att jag ska lämna tillbaka den.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: