Filipstad:P

Idag har man inte gjort så mycket mer än och ha varit i filipstad i badhuset;P men så kunde man ju naturligtvis inte bada bara för att man får sånt där skit så att man inte kan göra det. Men då får man väl bada någon annan dag istället. Det är ju inte så mycket val egentligen. Men jag fick kolla till småbarnen som var med istället:P väldigt roande måste ja säga eller inte alls. Fick ju bara sitta och kolla så dem inte drunknade eller någonting annat. Men så blev man ju nerskvättad med en massa vatten när man satt där och kollade så att dem inte skulle råka ut för någonting, så de var ju inte så mysigt. Så efter att dem hade badat klart så fick man ju stå med hårtorken inne i omklädningsrummet för att och kunna bli något så när torr, så de gick ju ganska bra faktiskt och sedan efter att vi hade varit och badat så var vi till OK och köpte körv & mos och en pucko;D hahahha, men de gick allt ner:P Och så klart så köpte man ju en kexchoklad i automaten utanför kassan vid utgången i badhuset:P Kostade bara 10 kr , men de var ju iaf inte så mycket begärt för & ha kollat till några barn:P lr ah några vettofan de var bara min lillasyster och hennes kompis så de var ju inte så farligt:P
Sen så blev man utan lördagsgodis också det är ju hemskt, fast ändå inte man sparar ju pengar som man kan spendera på någonting annat :)
När vi hade kommit hem så satt jag och kollade på olika telefoner på telias hemsida, men typ alla jag kollade på var så dyra att betala i månaden och plus att det var abonnemang på alla , lr ah man kunde välja om man ville ha abonnemang eller inte:P Men jag tror nog att jag sparar pengar tills ja kan köpa den jag vill ha kontant istället för då är den redan betald kan man ju säga så då slipper man ju att betala i månaden. Och så längtar man ju tills studiebidraget kommer och även underhållet så man kanske kan åka och shoppa lite nya kläder eller bara spara och låta bli dem. För det går ju de med :) Men någonting måste man ju köpa som t.ex. att jag måste tanka på mobilen för att kunna skicka gratis sms:P och det är naturligtvis en nödvändig sak som jag måste ha, för jag skickar så mycket sms ibland så det finns ju inte siffror för hur mycket det blir :P Så det är liksom den fasta utgiften som jag har varje månad lr ah jag fyller på med en summa och sedan så brukar de räcka ända tills ja måste fylla på igen.

Imorgon är det andra avenyn igen :) jippiiie :D
Men nu orkar jag inte skriva någonting mera

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: