Frisk/Skolan

Idag är man frisk igen, lr ah nästan iaf. Har ont i halsen och i ett öra så de är ju mysigt eller inte alls. Men får la hoppas på att skiten försvinner snart. För annars blir jag tokig, då blir de illa alltså. Det är inte så speciellt bra i halsen heller så man får ju käka ihjäl sig på halstabletter ju. Men va fan ja får väl köpa sånna speciella ifrån apoteket, dom smakar ju fan alltså. Men dom hjälper iaf jämfört med dom man köper i affären.

Just nu så sitter jag i skolan och bloggar lite och skriver en uppgift på samma gång, men de går väl bra det med. Och så har man ju missat lite saker när man har varit sjuk och så där så man får ju veta allting av sina kamrater det är ju iaf bra att man får veta allting. Så man slipper gå runt och fråga varenda jävel för och kunna få veta någonting på denna skola. Det är ju tur att kamraterna är så snälla xD

Slutar även 11 idag så man hinner med halv 1 bussen ;D det är rätt nice faktiskt. Så man slipper vänta på den där bussen till halv 4 och det är inte så roligt ska ja bara tala om, för det har jag gjort ett ex antal ggr.

Nu orkar jag inte blogga mer.

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: