Gött

Idag har det varit en ganska lugn dag, de var inte så mycket att göra i skolan. Sen när man kom hem så var man ute och cyklade en sväng :) det var nyttigt de, får fortsätta med det ett tag till :)

Och så har man inte orkat blogga någonting heller, det är ju dels för att jag inte har haft så stor lust att göra det och att det har varit praktik och uppgifter som ska ha lämnats in och så:P Menmen, så äre tyvärr..

Imorgon blire örebro och handla lite grann, får väl se om jag hittar någonting;D man åker ju ändå gratis på busskortet så vad gör man :D haha, sen så slutar man 11 och kan åka med halv 1 bussen hem och sedan dra iväg med halv 3 bussen till örebro :D Så det blir jätte bra det :)  Men nu ska jag byta lite musik i mobilen så jag har någonting nytt att lyssna på när man åker hem och dit :)


hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: