Helg/damp mobil

Ja nu äre helg;P har vart i skolan idag också:P men vi gjorde egentligen inte så mycket mer än att vi skulle göra klart saker som vi höll på med och så. Så jag gjorde de som jag låg efter med när ja var sjuk. Men det var visseligen inte så mycket men de var tillräckligt mycket att göra under lektionerna. Så man har ju suttit vid datorerna med och skrivit rent allt man har gjort med. Nästan synd att jag inte kan ha min egen dator där, bara för att de där förbannade nätverket inte har något namn så jag kan inte surfa på deras nät då. Tycker jag är dåligt det finns säkert fler än jag som vill ha sin egen istället där man liksom har sin musik & allting så man kan lyssna med hörlurar :P Så slipper folk störas av det man gör. Men så är inte fallet just nu iaf, så man får väl prata med "dataexperterna" på skolan. Men dem kan i synerlighet ingenting för dem bara sitter där på sina feta rövar och inte gör någonting alls i princip. Och sen när man väl ska ha tag i dem så är dem borta så då går de inte som man vill och sen skrivaren inne på BF-rummet den är ju fan cp alltså, de går inte å skriva ut någonting ifrån den jävla skit högen. Har fan lust och kasta ut den eller så måste dem köpa en som funkar som den ska istället för att man måste gå upp alla trappor som finns upp till datasalen för och skriva ut en uppgift.

Och så har min mobil börjat krångla mer än vanligt alltså den är ju helt cp alltså, den hänger sig jämt , stänger av sig å alltmöjligt alltså ja tror jag får damp på fanskapet alltså. Så jag satt igår och kollade på lite nya mobiler så jag tänkte köpa Sony Ericsson C702 men som sagt man lär ju spara och sedan måste ja ju spara till körkortet också annars får ja ju inget sånt heller. Men först och främst måste jag köpa en ny mobil för annars tar ja en hammare och slår sönder skiten. För nu är jag så arg på den så ja skulle kunna göra vad som helst bara den försvinner..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: