Igår/Idag

Igår så var det öppet hus på min skola och de var ganska mycket folk som kom & kollade :) Jag var på två ställen, dels på mitt program barn & fritid och sen så var jag på flortisttekniken :) Det var roligast på floristtekniken för där kom det mycket mer folk än vad de gjorde vid BF för där kom de däremot ingen. Vet inte riktigt vad det är för fel på alla xD nånting är det ju xD . Man kan bli ganska mycket när man går BF inte bara jobba med barn. Sen när jag stog vid floristen så fick vi blommor när vi skulle åka hem. Man fick mycket beröm för det vi hade gjort och det var bra :) Till och med min höstkrans som jag gjorde blev såld :D jävel va gött :) de trodde jag aldrig.

Idag så har jag sövit till halv 12 för då fick ja tydligen inte söva mer. Sen så har man varit på hammarn och käka mat;P riktigt smarrigt måste ja säga att det var:P Men man måste ju förbränna de också så jag ska ut och gå med stavar sen :) Det ska bli gött och gå lite, får hoppas på att de inte regnar eller så för då vill ja inte gå nånting. Så var man ledig idag också så man kan säga att lovet har börjat :D det är så gött med lov för då kan man bara ta det lugnt och sedan så slipper man gå upp så tidigt på mornarna:P det är nog de bästa av allt tror jag;D


Blommorna vi fick :) jag fick mest:)


Blommorna som vi fick :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: