Klantskalle xD

Idag så har man vart i skolan och så har projektkursen börjat med, får väl se hur det går med den kursen. Det lät inte så roligt när lärarna berättade om kursen heller.. Sen så hade vi floristteknik så fick jag & en till göra kransar av löv xD så vi fick gå ut å plocka en påse med löv skit kul eller inte alls xD När vi hade gjort klart dem så gjorde vi olika dekorationer lr va de nu hette och sen så mitt klanthead ja är så när ja skulle snitta en blomjävel så skar ja mig i näven, de var ju inte så jävla bra gjort så man fick ju spola rent de med vatten och sen sätta på plåster så jag fick ju byta det är typ 3 ggr eller nå bara för att de blödde igenom. Det var ju inte så mysigt, men jag har iaf lärt mig en läxa att ja inte ska göra så igen.

Imorgon har vi prov med :( inte roligt, så det blir till och plugga som fan sen för och kunna få godkänt, man vill ju inte bli underkänd precis. Får väl hoppas på att jag blir godkänd :)

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: