Lördag

Ja idag är det lördag :) det är gött , men känner mig lite små sleten efter skolan. Man orkar typ ingenting, å sen har jag inte kunnat söva heller så bra, så de är ju inte så bra. Å sen igår så var jag in på banken och fixade så jag skulle få studiebidraget på mitt konto. Så man fick ju stå där och vänta med sin kölapp i handen och svettas ihjäl på samma gång. Och sen så sprang det typ folk överallt, som skulle in hit & dit. Men tills slut så när det var min tur så skulle ja visa legget som jag typ först inte hittade men till slut så hittade ja väl de då. Så kärringen i kassan kolla väl på de där och skrev lite, sen så fråga hon massa saker om ja skulle ha in de beloppet i fortsättningen , å sa ja gör så. Tyckte de lät ganska dumt men jaja, så kan de ju vara. Så efter typ 10 minuter så gick ja till bankomaten och kollade om pengarna hade kommit å det hade dom:D jävel va snabbt de gick :) så jag gick ju iväg och shoppade lite;D men som tur var så hade jag ganska mkt pengar i plånboken redan så det gick ju ganska bra ändå:) men nu ska man försöka hålla en budget så jag inte gör av med alla pengarna på en gång. Sen så får jag väl så småningom mitt underhåll så då har man ju lite extra på fickan :) Så då kanske man får råd med den där mobilen som jag har kollat på bra länge :) men får väl se hur det blir med den saken. Men först å främst så måste jag försöka klara mig med de jag har så länge :) Så kanske man har råd med julklappar så sånt sen :D men jag vet inte riktigt om jag ska köpa några än. Men som sagt det är ju ett tag kvar som sagt;D haha..

Imorgon så fyller min kompis josefine 18 år :) grattis till dig :D så får hoppas att du får någonting roligt när du blir myndig. Och idag är det ju sista dagen hon är så kallat omyndig så du får  väl njuta lite extra eftersom du inte är 17 år nå mer :P Men får hoppas du får en bra dag :D GRATTIS GUMMAN <33333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: