Stavgång;P

Idag har man varit ute och promenerat med gåstavar:) väldigt roligt faktiskt, har varit ute 3 dagar i rad :) det är rätt bra av mig faktiskt :P Men imorgon blir de inget för jag ska nog ändå simma på fredag så får väl se vad det blir för någonting :)
Sen i skolan idag så var det ganska segt och sen så fick man reda på att man hade prov nästa tisdag nästa vecka så det är bara och träna på det så man klarar det. Det är ju inte så roligt att inte klara det precis. Så det är bara att göra sitt allra bästa mer kan man inte göra. Jag ska iaf se till att klara det så jag slipper göra om de. För det är ju inte så trevligt att göra de.

På måndag så blire ingen lång sovmorgon inte för då börjar vårat projekt så då får man bara sövmörra till klockan 10 istället för tjugo över 12. Men då kan man åka med halv 9 bussen in, så får man väl se vad det blir för någonting. Det ända som jag ser framemot på måndagar det är floristtekniken för då får vi bara göra en massa roliga saker :) och det är ju jätte bra att vi får göra det :)

Hare bra // Swampeen

En bild på de jag gjorde :)


Detta gjorde jag på floristtekniken :) väldigt fin måste ja säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: