Nu är det slut..

Nu är marken slut, de var inte så mycket och se egentligen.. Tycker nästan att de var sämre iår än förra året. Men när dom hade kommit hit så började dom bråka & allting. Det var hälleforsarna mot polackerna, det slutade med att 3 st fick åka in i fängelset i några dagar. Sen släpptes dom, så de var poliser och vakter där fredag,lördag & söndag. Så dom inte skulle bråka nå mer.

Men iaf de ända som jag köpte var 2 filmer, godis, ett FBK märke till foppa-skorna och en väska. De nöjer jag mig med gött & väl. Hade tänkt & köpa en väska till men så var det ståndet borta idag så de blev ingenting. Men rätt nöjd iaf.

Ja imorgon är det måndag och praktik igen.. Då kommer man ha så jävla tråkigt igen, om de inte händer någonting roligt där innan sista dagen så blir jag galen. Och nästa termin tänker jag inte vara där nå mer, för så tråkigt som jag har haft de har ja inte haft i hela mitt liv tror ja. Det ända som kommer vara roligt det är när det är sista dagen , gud ja längtar som fan till sista dagen så jag slipper skiten. Å för första gången så vill jag hellre vara i skolan än på praktiken..

Hare bra // Swampeen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: