Så är det.

Idag så har man varit på den där tråkiga praktiken igen eller ah inte rikigt tråkig va den inte idag. Fick iaf göra lite mer saker idag än igår för då satt man ju bara och glodde som ett fån. Men idag så hade vi utomhuspedagogik  med barnen och vi hade iaf tur med vädret, de blev inge regn. När vi var i skogen så skulle barnen gå en bana där det var olika bilder med svampar på och en liten text med. Så det fick dem göra en stund fram tills dem slutade vid halv 2. När vi kom tillbaka så var dem ganska trötta och slitna efter allt lekande osv.

När dem hade slutat så började jag , min handledare och en annan lärare för en annan klass att göra en utvärdering av hur det gick i skogen. Så vi kom fram till att de gick bra och att vi skulle ha en tipsprommenad nästa fredag. Så får väl hoppas på att det går bra med den. Och när vi var klara  med den så fick jag i uppgift att skriva frågorna på datorn vilket jag inte gjorde för jag skulle göra någonting annat, de var att jag skulle sätta upp olika bilder som de skulle ha till engelskan. Och så fick ja flytta på en massa teckningar och sånt som de hade på väggen för att och kunna få plats med dem bilderna som skulle vara där. Så klart så skule dem sitta fast med häftstift så ja fick ju hålla på & ta bort dem där och jag fick ju skit ont i fingarna efter att å tagit bort dem och sedan satt dit dem igen. Väldigt krångel men de gick ju till slut iaf. Så i slutändan så blev det iaf bra :) . Det ända barnen på praktiken har pratat om hela tiden det är vad det ska åka på marken och allt dem ska spela å allting.

Imorgon är det dags att gå bland alla marknadsstånden och knuffas med folk, får väl se hur det går. Man ska ju vara barnvakt å grejer för att och kunna få en slant. Men det är ju nästan värt de :) , Får väl försöka komma på någonting att göra så de inte blir så långtråkigt. Det ända som jag ska ha på marken det är en ny handväska och marknadsgodis sen får det vara bra. Det är helt onödigt att hålla på att slösa pengar på massa skit som man egentligen inte behöver. Det är ju hur många som gör det. Men som sagt det finns ju folk till allting.

Orkar inte skriva någonting mer, så ha den bra dag :) // Swampeen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: