1 April

Idag är det 1 april ;p då innebär de att man får luras ;p och de har jag gjort då lurades jag med älskling ;) och de var via sms och då sa att han skulle bli pappa , sen så som svar tillbaka så skrev han: Va ska jag :O hur då? Älskar dig <3<3<3<3<3, Sen skickade jag ett svar: Gjorde ett graviditetstest . Vart alldeles chockad själv. Älskardig<3<3<3<3<3
Sen kommer det tillbaka : Har du inte fått din mens? Jag är helt chockad :O älskar dig <3<3<3<3<3
Då skickar jag: Nej har jag inte :( va tror du inte jag är då :O älskardig<3<3<3<3<3
Sen kommer det tillbaka: Men men :O jag vill inte ha barn så här tidigt på livet :( älskar dig <3<3<3<3
Så skickar jag tillbaka : April april på dig älskling :D de är ju första april, då får man luras :D Hahahahahahahahahahahahahahahaa, lätt lurad du är :D älskardig <3<3<3<3<3<3
Och som svar tillbaka får man: Vafan:P tur de :p vart jävligt förvånad:P hade helt glömt bort första april:P älskar dig <3<3<3<3
Detta var nog de roligaste skämtet jag har sagt idag ;) hahaa.. så sa han att jag skulle få stryk ;) haha, blev ju inte ens rädd för han ;) vet bara att han skulle kyssas ändå;) haha<3 men älskar dig lika mycket ändå även om du är lätt lurad ;)<3<3<3<3<3<3<3<3

Så på praktiken så har man haft lika tråkigt som alltid , sen när man skulle ut och plocka ner lapparna som satt på träden som vi hade på utomhuspedagogiken lr va de nu heter ;p Så hade 2 lappar blivit ner rivna och den ena var borta helt och den ena låg i en stor vattenpöl så de var ju jävligt mysigt eller inte alls ! Alltså ibland kan man börja undra vad de har flugit i de där skit ungarna egentligen. De kan hitta på så mycket dumt så de finns ju inte. Sen så är de ju första april som jag har nämnt innan och de kommer ju med så dåliga skämt att de inte ens är roligt, så förstår inte riktigt vad de som är så roligt :S
Så fick man rätta lite böcker medans handledaren pratade med en mamma till en elev :p

Sen så vart kl 15:00 och då slutade jag å cyklade hem :p
Så är de fint väder ute med ;p väldigt skönt väder är de iaf :p
De var inte så där kallt & jävligt som det var imorse, för då vare halt lite var stans, kanske inte de bästa underlaget att cykla på precis :p
De som är bra att de är sista veckan nästa vecka :D gud jag längtar tills ja slipper de där skiten !!


Jag älskar dig min älskling väldigt mycket <3<3<3<3<3<3
Vill träffa dig snart ju !! längtar som fan tills vi gör de :)<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket ska du bara veta <3<3<3<3<3<3
Du är så underbar älskling så det finns inte ord för det <3<3<3, hade de funnits ord för de så hade jag sagt de för länge sen <3<3<3<3<3<3<3<3
Är så oroligt glad att du är min <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: