13 April

Nu var det några dagar sen man bloggade :p hehe, har inte haft tid att göra det :p Har varit ute i solen & sånt istället :) Mycket skönt var det ;p Sen har man umgåts med älskling också :) Så mysigt så ;p
Så idag har han åkt hem :/ lite tråkigt, men var 2 nätter hos honom och han var 2 nätter hos mig så det var ju rättvist :)
Får hoppas vi träffas mer under lovet så man inte gör nånting annat . Men får väl se vad man kommer att göra :p
Så idag vet jag nog inte riktigt vad det blir för att de skulle ha blivit dåligt väder men de har det inte blivit än iaf :) får hoppas de håller i sig att de inte blir nå dåligt väder :p hehe..

Funderar på och promenera en sväng :) Skulle vara skönt faktiskt efter allt onyttigt man har ätit som inte är bra :/ Så har iaf bestämt mig att de ska bli en väldigt väldigt stor minskning av godis & sånt, sen köpa frukt eller någonting annat istället :) Hade varit så duktig förut och gått ner 6 kg men sen har man gått upp hälften av de om kanske 1 kg till :/ Inge skoj, för jag var nöjd med mig själv när vågen visade att man hade gått ner . Då får man självförtroende och man mår bättre också :) Sen de bästa av allt man orkar mycket mer . Så jag tänker gå ner i vikt och må bra !! vet att jag har sagt detta jag vet inte hur många ggr, väldigt många iaf. Men jag vill verkligen !! bara man får ett bra stöd och någon som kanske hindrar en att köpa en massa onyttiga saker som inte ens är bra för kroppen. Man kan faktiskt bli sjuk av de och sen få dåligt immunförsvar och de är inte bra.
Tänker lyckas med detta och tänker inte ge upp !! Så tänker inte låta godiset ta över min kropp så jag blir tjock och mår skit, de tänker jag absolut inte bli !! Så dä så !!

Har iaf haft en bra påskhelg med älskling <3<3 Tycker verkligen om att vara tillsammans med dig <3<3<3<3
Vi har alltid roligt tillsammans :) De är bra det :)
Kanske inte var så roligt när man blir kittlad och sen går de överstyr så man blir ledsen :/ De blev jag, och först så skrattade man och hade roligt, men sen gick de för långt så man började gråta :/
Vet faktiskt inte varför jag började göra de :/ var nog för att de gick för långt.
Så de får gå till en viss gräns sen räcker det.
Vet att de inte var meningen när du gjorde de, men bara de inte händer igen.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3
Vill inte förlora dig för allt i världen <3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Lisa [ENDASTLISA]

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*

Kram på dig sötaste!

PUBLICERAT DEN 2009-04-14 KLOCKAN 15:21:23
BLOGG: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: