14 April

Idag är det ännu en solig och skön dag :) så har man städat och grejat så de har blivit fint :p Så har man varit i grythyttan med älskling och moster & käkat glass :) mycket gött (: de var min belöning för att jag har varit så duktig och städat :) Sen efter att vi hade varit i grythyttan så åkte vi och spelade bowling ;p Jag vann visseligen inte men fick iaf mest strike ;) eller ah moster & jag fick mer än vad älskling fick iaf ;) hihi.. Moster vann allting, hon fick 220 på 2 serier , Älskling fick 211 och Jag fick 198 ;p hihi, alltså förlorade jag ganska stort men skit samma de är ingen tävling :D Huvudsaken är att man har haft roligt :) Alltid roligare när man är flera :)
Så ikväll är det Andra Avenyn som man inte får missa :) de händer alltid någonting spännande varje gång :) De är iaf de bästa programmet :D hihi, :p

Just nu är det Unga mödrar på tv :) så ligger och tittar lite på de medans jag bloggar :p hihi.. Så de går ganska bra att skriva och titta samtidigt ;p haha :p
Så är det Sjukhuset också halv 8 :) också ett sånt där program som är intressant att titta på när de händer olika saker, men alla sakerna som händer är inte lika roligt när de händer någonting väldigt allvarligt . Det är iaf roligt när de går bra för alla .

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3
Du betyder oerhört mycket för mig <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: