15 April

Idag blev de inget solsken :/ men det är bra ljust ute iaf ;p hade varit skönare om de hade varit sol :) hihi :p Men har iaf suttit ute ;p Ganska skönt ändå även om solen inte är framme, de var nästan 11 grader ute :p
Så har inte bara suttit inne :p
Senare idag så ska man titta på korp finalen ;p de är en bowlingtävling :p Får väl se hur länge den pågår , kanske blir att hoppa över att se på unga mödrar :p Men bara jag inte missar Sjukhuset så blir jag nöjd :p Det är ett bra program de :)
Så är det Efterlyst kl 21:00 också ett sånt där program som är väldigt bra att titta på :p
Ikväll då med andra ord så blir de att vara framför teven :)

Imorgon så kommer älskling <3 :) då blir de att käka på Mexicano ;p väldigt gött där måste ja säga, men de är inte så speciellt nyttigt kanske .. Men man får väl gå ut & promenera sen efter att man har käkat där :p kanske inte direkt efter men några timmar efter så blir de nog bra :p Då förbränner man lite grann iaf ;p

Blev inget långt inlägg idag, de kan bero på att jag inte kommer på någonting mer att skriva :p hihi..

Jag älskar dig min underbara älskling <3<3<3<3<3
Längtar tills jag får träffa dig :)<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: