16 April

Idag har det varit en ganska fin dag trots att de har varit lite molnigt. Så har man varit på mexicano och käkat mat;p gött var det men man var väldigt mätt när man gick därifrån ;p var där med älskling. Sen efter någon timme eller så var man ute och promenerade de var rätt gött faktiskt och ha rört på fläsket ;p efter all mat som man hade käkat :p hihi.. 
Då kände man sig nyttig ;p 
Så har man varit och pantat flaskor & burkar då fick man en slant ;p som jag och syster delade på:p De blev 142,50 kr så de blev väl 71 kr ungefär var :p Det var rätt mycket ändå ;p hehe, tack vare att man hade en hel säck med flaskor :p

Just nu så sitter man och lyssnar på musik i hörlurar medans älskling tittar på tv :p ska jag med göra snart ska bara blogga klart :p hihi, så har man varit till affärn också för andra eller tredje gången idag :p hihi, de är väl inte så farligt egentlingen, mer än att de kanske kan bli dyrt för plånboken :p Ja så blir det när man ska ha nå gött när man är sugen :p Men skulle egentligen ha köpt någonting nyttigt ;D men man måste unna sig nånting ibland, men kanske inte för ofta :p Får väl variera kanske xD hihi, man brukar säga mycket snack & liten verkstad ;p haha.. inte för att de skulle ha någon betydelse med de hela xD
Men det ska iaf bli en minskning med de som kanske inte är så bra för kroppen, de är iaf säkert att de kommer hända.
Som jag har sagt många ggr innan att jag inte tänker bli en bomb. !

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3
Vill aldrig förlora dig för allt i världen <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: