18 April

Godmörra alla läsare ;p idag så vaknade man tidigt pga att först så kom älskling med iskalla händer och la på ryggen på mig, inge vidare :p Men ska som sagt ge igen för de där ändå :p Så skulle man försöka söva när han kom tillbaka men nej de gick inte, sen så skulle han hem en sväng & titta på sitt projektarbete så de är klart :) Sen om några timmar skulle han komma tillbaka hit en sväng om han inte skulle ändra sig men de tror jag inte :p Skulle bli lite besviken om han inte skulle göra det. Menmen.. så just nu har man hela sängen för sig själv och ligger & bloggar :p Detta blev en tidig bloggning , och sen dessutom så blev de inget bloggande igår för att man var dels ute i solen och sen så spelade man The Sims 2 - Djurliv , men sin älskling :p Så han har blivit lite av en sims nörd ;p haha.. så de blev de spelet i några timmar xD Men vi har ute emellan också ;p Sen var man och köpte munkar , godis å massa annat onyttigt. Så åkte jag lite moped också ;p som jag inte har gjort på väldigt länge ;p men de var rätt skoj, men de är inge roligt och åka på grusvägar, de är väldigt hemskt.. För jag var nära och köra åt helvete efter att och ha åkt på en grusväg så det är en av anledningarna till att jag inte vill åka på en sådan väg. Så åkte studsmattan upp också :) de var roligt ;p då får man hoppa av sig lite fläsk ;p De ska tydligen vara nyttigt att hoppa 1 timme om dagen med lite pauser emellan :p Man kanske skulle ta & prova de ;p Får väl se om de fungerar xD haha, får nog promenera också :p Så man måste ha lite olika saker & göra :p Så ska jag nog börja cykla runt reningsverket , kanske inte världens bästa ställe & vara på direkt, för de luktar inte gött där kan jag bara medge.. Sen säger ju namnet en hel del också xD hahaha..

Idag blir det att spela lite sims, laga mat med älskling & bror :p , hoppa studsmatta :) Sen kanske ta en till sväng på moppen :) hihi, de blir en fin dag idag :) Kanske inte så roligt för älskling som är allergisk , de blir jobbigt för dom som är de. Tycker nästan synd om dem när de blir som värst för dom , tur att man inte är allergisk själv.
Sen tror jag att jag ska köpa lördagsgodis eller om jag struntar i de och sparar mina pengar :) De blir lättast åt plånboken ;D men skulle vara väldigt gött :p
Sen på måndag eller imorgon så ska det bli ändrig på torpet som man brukar säga, ska promenera eller cykla :p eller kanske hoppa studsmatta så man rör på fläsket ;D Vill verkligen gå ner i vikt !!

Jag älskar dig min älskling med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig min godning <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: