19 April

Idag har det varit en fin dag men lite kall :p Så har man varit med älskling sedan i torsdags :p mycket mysigt har det varit under de dagar som vi har varit tillsammans :) Vi har i princip varit med varandra hela lovet utom någon dag som vi inte har träffats :p Sen har det varit kortisar också, sen har de varit hela dagar ;p Men de har varit roligt med både skratt & tårar lr hur jag nu ska uttrycka det. Kan säga en sak som hände var att han "skämtade" om en grej som inte lät som ett skämt utan mer som allvar, sen när han hade åkt hem och de hade gått någon timme lr så skickade jag ett sms till honom att jag inte vart så speciellt glad över de som han sa till mig. För de som han sa de vet han mycket väl att jag gör, vad tänker jag inte säga. Då vart man ledsen & inte så speciellt glad, så när man hade varit på pekås & handlat så när man kommit hem så kom tårarna :/ så när vi skrivit till varandra om att jag var ledsen & de var alltmöjligt som inte var roligt. Så när de gick 1 timme eller nå skulle jag tro så kom han tillbaka och verkligen sa att han var ledsen över de som han hade sagt och sen så lovade han att han skulle tänka på vad han säger till mig eftersom jag är ganska känslig när någon säger någonting som är sant & sen dessutom inte låter som ett skämt. Sen ska jag försöka säga till honom istället för att skriva till honom när han har sagt någonting som blev fel. Men ibland går de inte att säga direkt :/ när de blir för jobbigt. Men det var iaf bra att han kom tillbaka och sa till mig direkt att han var ledsen osv.. Så de är inte första gången jag har gråtit inför honom, så de blev några kramar, pussar & lite skratt så blev de bra efter ett tag.
De är inge roligt att vara ledsen, bättre & vara glad istället.

Men de har varit ett ganska bra lov ändå trots detta, tråkigt bara att de har gått så fort. Hade inte skadat om de hade varit en vecka längre :) Så får man förhoppningsvis min studentmössa & min tröja :)

Idag så har man varit med älskling, sen när han åkte hem till filipstad så satt jag & spelade sims ;p Så blev man sugen på mörk choklad & sen 3 vaniljmunkar blev de :p Otroligt onyttigt ;p Sen så hoppade man studsmatta en stund:p
Så har ängat mig en stund åt sims , hehe :p

Imorgon är de skola :p

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Du är mitt allt !! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: