2 April

Idag är det torsdag och imorgon är de helg :) det är nog de bästa tror jag ;p för då slipper man praktiken ett tag iaf ;p Men nästa vecka äre bara 4 dagar och inte 5 för att det är röddag på fredagen ;p alltså det är Långfredagen . Så det blir bara 4 dagar man är där;p Sen på torsdagen så är det påskpyssel med barnen , då är det min sista dag :D Jävligt gött alltså de finns ju inge bättre än att först är de lov en 1 vecka och sen komma tillbaka till skolan efter att och ha varit på en tråkig praktik i 3 veckor. Sen så är den veckan vi kommer tillbaka till skolan så kommer studentmössorna & kläderna :D Gud så roligt :) Då blir man att längta ännu mer efter studenten :D Ska sätta på mig tröjan direkt jag får den :D Och sen självklart testa mössan :) haha, då måste man ju bara retas med de som har 2 respektive 1 år kvar :D hahaa..

Sen för övrigt så är de fint väder ute :) det har faktiskt varit över 10 grader :) då får man verkligen vårkänslor :p och sen så vill man självklart att all snö ska försvinna och bli sommar :) För sommar det är bästa årstiden de :)

Jag älskar dig Theodor min underbara älskling<3<3<3<3
Hoppas du blir frisk snart :)<3<3<3
Saknar dig min underbaring<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: