20 April

Idag så var det första dagen i skolan efter dels 3 veckors praktik och 1 veckas lov :p Men dagen började med att man hade sövmörra till 10 så man drog med halv 9 bussen in till Filipstad :p Så jag fick iaf mina studentsaker :) Nu har man dom och sen är de bara att vänta tills studenten är ;D Man blir att längta ännu mer när man väl har fått grejerna ;p Hehe ;p Sen efter skolan så var man med älskling en stund och sen drog man till bussen ;p
De var skoj ;p var t konsum och köpte vindruvor och sen en flaska mer ;D
Blev lite besviken idag över att de inte var nå Unga mödrar idag, som jag brukar titta på men de blev inget :/ Menmen, får väl hoppas att de blir imorgon, sen missade jag Sjukhuset också för att man var ute & hoppade studsmatta :p Ja så kan det vara :p hihi..

Blev inte så långt inlägg idag:p orkar inte skriva så speciellt mycket nu :p hehe

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
DU är bara min !! <3<3<3<3
De kommer du vara väldigt väldigt länge :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: