21 April

Idag så har det inte varit så speciellt varmt väder, men till helgen ska det bli 18 grader varmt har vädret lovat :) De ska bli väldigt gött :) Mycket bättre med fint och skönt väder :) Så då blir det att vara ute i det fina vädret och kanske blogga några rader ;p hihi, har ju en bärbar så det är ganska lätt att sitta vart man vill :p hehe..
I skolan idag så var man inte så himla pigg :/ skit trött var man , lr snarare halvt död :S Men man slutade 11:40 idag :) vilket man gör varje Tisdag ;p Väldigt skönt måste jag bara säga :) Så ska man klippa sig också när man får någon tid ;p får väl se om man får någon tid nån tisdag när man slutar tidigt :) Då passar det perfekt ;d Men kommer ändå bara ta luggen och topparna ;p Sen blir det att färga håret :) Så får de bli bra sen :p Så man ser något så när ut när ma ska ta studenten :) Vilket man längtar till ;p Tror jag väldigt många gör :p
Sen när man träffade älskling innan man skulle till maten så var han väldigt söt i sin morgonfrisyr ;) Så gullig så :)<3 Som han alltid är :) Den snyga frisyren har man sett många ggr ;p

Ikväll är det Andra Avenyn :) de ska bli spännande och se :) Eller snarare det är alltid spännande att se vad som kommer att hända :) De är nämnligen min favoritserie på tv :D har inte missa ett ända avsnitt :D
hihi..

Igår så skällde man ut sin puckade floristlärare i ett mail, alltså de hon hade frågat gruppen om som jag är med i de har liksom inte gruppen någonting med att göra, sen de hon hade frågat har jag ABSOLUT INTE. Hon är fan den puckaste "lärare" som jag någonsin har haft ! Hon är ju helt mupp !! Så får väl hoppas hon får sig en tankeställare med de som jag hade skrivit.
Så här löd mitt mail till idioten till lärare !! som inte är någon lärare egentligen:

Hej,
Varför sitter du och frågar en massa saker till de andra eleverna i gruppen för ?? Som de inte har någonting med att göra !!
Du hade tydligen frågat en i gruppen ( nämner inga namn ) om jag hade PMS och de har jag fan inte !!!!!
De hade varit så mycket bättre om du hade frågat mig direkt istället för att du ska hålla på och fråga andra som inte vet ett dugg !!!
Tror inte du själv skulle tycka att de var så speciellt roligt om någon fråga något sånt om dig !!
Så tycker att du ska tänka på vad du frågar om !
Säger detta för att jag blir så trött på att folk ska hålla på och fråga en massa folk om någonting som de inte vet ett skit om!
Bara så att du vet så blev jag väldigt förbannad ! 

Så där löt mitt mail..


Jag älskar dig min underbara älskling <3<3<3<3<3<3<3<3
Du betyder så oroligt mycket för mig<3<3<3<3<3<3
Kommer sakna dig när du åker hem <3<3<3


Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: