22 April

Idag har det varit en halv fin dag :p de har varierat med sol & molnigt:p Men till helgen ska det bli fint väder :) Ska bli skönt. Så får väl se vad de blir till helgen :p Slappa blir de väl antar jag.
I skolan så gjorde man egentligen ingenting man bara bytte plats till en annan ungefär ;p Fick tillbaka projektrapporten och självklart så skulle man få göra om lite saker i den. Så jag & evelina fick fixa lite med de där och skrev ut bildena vi hade i färg istället för svartvitt som de var ifrån början:p Finare så faktiskt. Vi får väl försöka bli klara med de där så fort som möjligt när sofia kommer tillbaka ifrån semestern :p Så alla i gruppen är med och gör detta. Får väl hoppas att hon är med och gör någonting. Så jag & evelina har iaf bestämt oss på tisdag så kommer vi att sitta med de dära så jag offrar min halv 1 buss :/ Om jag inte skulle få min klipptid då. Men får väl hoppas att jag får de tisdagen efter de :p Så skulle de passa bra eller kanske på studiedagen som är på måndag :p hehe.. Så får väl se när man får sin tid :p

Så fick man veta att älskling kanske inte kommer tillbaka nästa vecka :/ får väl försöka stå ut. Tråkigt att vara ensam dels hela helgen och dels en hel vecka. Men de är väl nånting som man får leva med :/ Väldigt tråkigt, sen blir man bara ledsen när man inte har någon att mysa med . De är aldrig roligt att varken bli ledsen eller vara ledsen :/
Har blivit ganska känslig på sistone :/ Varför de vet jag inte :/ Jag vill inte ha de så !
Men jag tror det har med att jag har lagt på mig en del kilo & grejs :/ Jag har bestämt mig att jag ska gå ner och må bra !! Så är det bara !!

Jag älskar dig med hela mitt hjärta min underbara älskling och jag vill ha en bra framtid med dig älskling<3<3<3<3<3<3
Du är de bästa som har hänt mig, du har fått mig att våga göra saker som jag inte riktigt vågade göra förut och nu vågar jag göra de :) Men de finns saker som jag inte känner mig redo för än, men de kommer de med så småningom<3
Hoppas du accepterar de älskling<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: