23 April

Idag har det varit en solig & inte halv kall dag:p Men de var rätt gött ändå :) Alltid skönt med fint väder :p hehe..
Så idag så åkte älskling hem till västerås så man kommer inte att få träffa honom förens om 10 dagar om inte mer :/ När man kom hem så tänkte man ju bara på att man inte fick träffa honom då vart man lite ledsen :/ sen kom de upp en massa tråkiga tankar som man blev ännu mer ledsen för :/ Tänker inte säga vad det är för någonting de vill jag ha för mig själv. Så får väl försöka stå ut med att och inte få träffa älskling och så får man sitta hemma & ruttna bort :/ va roligt är de? inge kul alls :/ Så blir man säkert ledsen också :/ när man tänker att man inte får träffa den man älskar mest av allt i hela världen <3 Får försöka tänka postivit att man snart får träffas igen :) Menmen, de är långt kvar :(
Blir att ruttna bort hemma ! och ha de tråkigt i skolan, vilken bra kombination eller inte alls :/ Får väl försöka orka :/

Imorgon får man pengar & de är bra :) Då har man någonting & leva på ett tag :) hehe..
funderar på och beställa lite nya kläder skulle vara skönt och ha lite nytt :) hihi ;p

Jag älskar dig med hela mitt hjärta min underbara älskling<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3
De är 3 månader mellan oss på måndag <3<3<3
Flera vill jag att de ska bli :) <3

Hare bra // Swampeen
Theo

Det går att lösa de :) om du kommer och hälsar på här i västerås :) men du gör som du vill min älskling <3<3<3<3<3<3 älskar dig hur du än gör <3<3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-04-23 KLOCKAN 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: