24 April

Idag är det en solig dag :p de är skönt de ;p Kommer att vara fint hela helgen ;p Hade sövmörra idag till kl 10 så man tog halv 9 bussen in till skolan:p innan jag gick upp till skolan så tog jag ut pengar & sen gick jag och köpte godis, tuggummi & en dricka :p Bara för att jag vart lite ledsen & sur när älskling inte stannade kvar tills jag skulle med bussen. Men nej han skulle tydligen hem fort som fan tydligen :/ Kommer att få vänta ända till 4 maj för & kunna få träffa honom.. om han skulle stanna en vecka till hemma då kommer jag fanemej & bli jävligt sur å väldigt ledsen..
Så fick man pengar idag också :) väldigt gött ;p sen så kommer studiebidraget på valborg ( alltså på torsdag ) :p
Sën så har man fått en klipptid de blev på tisdag kl 18:45 ;p ganska så rimlig tid lr nå ;p trodde jag skulle få de lite tidigare på dagen , men den tid jag fick får väl duga ;p Bara jag får klippa mig så är jag nöjd ;p hehe..
I helgen så kommer man sitta hemma & ruttna, antar jag att de blir. De ska bli väldigt tråkigt om de skulle bli så :/
Brukar bli så när man inte har den man älskar mest av allt vid sin sida så då blir de helt enkelt att ha tråkigt.
Är inte heller redo för att åka hem till älskling i västerås heller & de vet han mycket väl att jag inte är. Men en dag kommer de att hända.. Får bara ta ett steg i taget. Hoppas du förstår mig. Att jag måste bara ta initsiativ till saker, för mig är de inte bara & göra saker.. Så är det bara.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mkt<3<3<3<3
Gråter nästan varje gång jag tänker på att de är hur långt som helst innan jag får träffa dig :/ <3<3
Kanske låter löjligt men de är så :/
Så kommer vi inte att träffas när de är 3 månader mellan oss heller :/
Menmen.. får väl kanske ta igen de sen lr nå..

Hare bra // Swampeen
Theo

Kan bero på när jag kom upp så fick jag ingen uppmärksamhet alls... tänkte fråga om jag skulle stanna tills du hade slutat och kört hem dig men du verkade mer intresserad av att skicka sms.

Sen kanske jag vill komma hem ibland?

Jag vill vara med dig med <3<3<3 men jag vill vara hemma med, du kanske har glömt de med tanke på att du bor hemma jämt?

jag vet mycket väl att du inte vill följa med men jag vill ändå försöka få med dig, skadar ju inget att fråga.

Jag älskar dig Sandra med hela mitt hjärta och jag vill aldrig förlora dig min skatt <3<3<3<3<3<3<3<3

Jag saknar dig med älskling <3<3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-04-25 KLOCKAN 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: