25 April

Idag är det ännu en solig & fin dag :p de gillar vi ;p hehe.. får hoppas de håller i sig till nästa vecka också :) Vore tråkigt om de inte blev nå fint väder , så man kan vara ute ;p Får väl se vad man hittar på idag ;p blir nog mesta dels va ute eftersom man ska passa på när de är fint väder :) Får ju passa på ;D hehe.. som man alltid ska göra ;p
De kommer att vara fint hela helgen iaf :)

I inlägget som jag skrev igår så kom de en kommentar ifrån älskling som han ska få svar på, detta var vad han skrev:

Kan bero på när jag kom upp så fick jag ingen uppmärksamhet alls... tänkte fråga om jag skulle stanna tills du hade slutat och kört hem dig men du verkade mer intresserad av att skicka sms.
Sen kanske jag vill komma hem ibland?
Jag vill vara med dig med <3<3<3 men jag vill vara hemma med, du kanske har glömt de med tanke på att du bor hemma jämt?
jag vet mycket väl att du inte vill följa med men jag vill ändå försöka få med dig, skadar ju inget att fråga.
Jag älskar dig Sandra med hela mitt hjärta och jag vill aldrig förlora dig min skatt <3<3<3<3<3<3<3<3
Jag saknar dig med älskling <3<3<3<3<3<3

Svaret kommer här ifrån mig:

Okej, vet att du inte fick de är hemskt ledsen för det. Får tänka på de till nästa gång.
Jo jag vet att du vill komma hem ibland, de ska jag inte hindra dig ifrån att göra. Vet att du vill vara hemma det är inge fel med de.. De är väl klart du ska få träffa din familj också :)
Jag vet mycket väl om att jag bor hemma fortfarande, de kommer du nog med att göra efter studenten vad ja har förstått så.
Nej jag vet att de inte skadar med att fråga,
Jag älskar dig också Theo med hela mitt hjärta och jag vill aldrig förlora dig heller min underbara ängel <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag saknar dig oxå älskling<3<3<3<3<3 Ska ta tag i mig själv & klara å inte träffa dig på 1 vecka, så svårt kan de inte vara egentligen. De är bara och tänka positivt att man snart får träffas igen :)<3<3

Detta var svaret till dig älskling <3<3<3<3

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
Theo

Jag gillar svaret jag fick :) Hoppas du klarar dig så ska jag nog komma till dig innan vi börjar.

Älskar dig med <3<3<3<3 min underbara älskling <3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-04-25 KLOCKAN 14:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: