26 April

Idag är det söndag ;p de har både varit dåligt & fint väder :p de regnade en skvätt , var inte de roligaste kanske menmen:p är väl bra för gräset & växterna antar jag väl ;p hihi.. Har väl varit ute lite grann medans de inte regnade ;p sen så spelade man lite The Sims 2 - Livet i lägenhet ;p haha, lite tidsfördriv ;p vaknade tidigt idag, de var väl vid en 8 jag vaknade xD De var inte kul och vakna så tidigt , försökte somna om men de gick inte så speciellt bra :/ Så man fick väl vara vaken istället, inge kul :p Sen dessutom så var de ingen inne på msn typ och sen vare inte så många som hade lagt ut bilder på bdb heller :p haha, menmen.. de brukar vara så när det är tidigt på mörran :p
De skulle väl vara de som är som mest morgonpigga som är vakna , men jag är inte en av dom ;p När de inte går att söva mer så är det inte så mycket man kan göra heller så :p De blir ju att vara vaken, sen är de inge roligt att söva ensam heller de känns så tomt på något sätt när man är van att älskling ligger bredvid en :p Men nackdelen med att ha honom bredvid sig är att de blir trångt xD haha . bara för att jag har så liten säng xD får väl skaffa en större :p hehe, de gäller bara att ha pengar så går de nog:p Men det är alltid mysigt att ligga nära varandra också ;)<3 Ska iaf skaffa mig en större säng när jag väl flyttar hemifrån ;d De blir väl så antar jag ;p för den säng jag har nu är ganska liten ;p lr så kan man ställa min & en 90säng till bredvid varandra och sen lägga en stor madrass över eller någonting så blir det mysigt ;p De finns alltid lösningar till det mesta ;D hehe..

Vill iaf bygga upp en fin framtid med dig älskling :)<3<3 de skulle vara mycket roligt :)<3<3 Älskar dig med hela mitt hjärta och vill aldrig förlora dig min underbara skatt <3<3<3<3<3<3 Du är så otroligt snäll och omtänksam på alla sätt och vis<3<3 du är en väldigt väldigt go pojkvän ska du veta <3<3<3<3 vet att jag har sagt detta många ggr men jag menar verkligen de <3<3<3<3<3<3<3 Det kommer direkt ifrån hjärtat ska du bara veta<3<3<3<3
Jag ÄLSKAR dig oerhört mycket<3<3<3<3 du är det bästa som har hänt mig min älskling<3<3<3<3
Ska bli väldigt roligt när jag får träffa dig <3<3<3<3 Längtar väldigt mycket <3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3

Just nu är det Van Veeteren - Caramoble , har sett den förut ;p och det är en bra film ;p Ska nog köpa några Van Veeteren filmer :) Kan rekommendera att det är se värda filmer att se :) Inga skräp filmer om man säger så;p hihi..

Jag älskar dig min underbara älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3
Imorgon är det 3 månader mellan oss :) och flera ska det bli <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: