27 April

Idag har man haft studiedag :) de var väldigt skönt ;p söv till kl 11 :) de var skönt att få söva lite längre ;p hehe..  Så har man varit ute i solen de var 20 grader varmt :) mycket skönt ;p Får hoppas de blir lika fint väder imorgon som de var idag :) Och så har man varit i filipstad med sofia hon skulle köpa en ny mobil ;p så hon övningskörde dit xD haha, de var nog kanske ett under att man kom levande hem xD Nejdå så hemsk är hon inte, men ibland skulle man nästan kunna undra xD hihi.. Jaja, det är väl bara och träna antar jag :p Det är ju så man blir bättre på saker genom att öva :) Hehe.. När man kom hem så var man ute en stund ;p sen så har man väl varierat mellan tvn och datorn :p hehe.. ;p

Imorgon är det skola igen ;p inge kul när inte älskling är där;p menmen.. får snart träffa honom igen så det är inte så långt kvar ändå :) Så slutar man tidigt, men ska nog sitta med projektrapporten så man får nog strunta i och ta den tidiga bussen. För jag vill gärna bli klar med de där någongång så man kan få bli godkänd :) Skulle inte vara så speciellt kul om man inte blev det, då skulle jag inte bli glad kan jag bara säga.. En sak som är bra att man snart slipper den där skit skolan :D De är inte så många dagar kvar längre :) studenten börjar närma sig :) väldigt skönt ska det bli iaf :)
Sen så ska man klippa sig också :) 18:45 fick jag som tid :p äntligen får man bli av med de slitna topparna man har och den långa luggen som man har haft hur länge som helst ;p lr snarare sen man klippte sig kort som jag ångrade..
Så det ska bli skönt att få klippa sig;p Ska färga håret också senare innan studenten så man ser något så när ut i skallen ;p så man slipper komma med världens utväxt det är inte så speciellt trevligt :p haha..
Och så är det morsan som ska betala klippningen också det är ju gött de ;p för själv så har man inte så speciellt mycket pengar xD haha.. har fått tanka på mobilen så man är uppe i 441 kr xD haha.. bara för att jag hade bytt prislista så var jag tvungen att fylla på igen för att de skulle fungera xD haha.. helt sjukt xD men nu fungerar det iaf :p Så den prislista jag har på mobilen nu är telia flexibel ;p Så får utnyttja mina 1000 minuter innan månaden är slut ;d hehe.. får väl prata i mobilen så mycket det går kanske, får använda headsetet så man inte får så mycket strålning i huvudet .. De vill man inte få.

Så idag är det 3 månader mellan mig och älskling<3<3<3<3
Flera ska det självklart bli :)<3<3<3
Är väldigt glad över att jag har träffat en sån underbar kille som du älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Min underbara skatt som bara är MIN <3<3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: