28 April

Idag är det tisdag ;p de har varit en ganska fin dag faktiskt, fast de var lite små kyligt på mörran :p Men de vart varmare :) Så de var bra gött de :) Sen så hoppade man över att åka med den tidiga bussen hem för att man skulle sitta och göra klart projektrapporten som våran grupp var tvungna att göra om vilket inte var så speciellt roligt. Så man satt med de där en stund och fick lite gjort. Så får hoppas vi blir klara någon gång så vi kan lämna in de :p och få godkänt :) Ska försöka ta tag i de där så de går ihop sig med allting. Hehe :p När man hade suttit i datasalen och försökt att få någonting gjort så skrev jag & evelina ut en massa bilder ifrån Hajken som vi var på i ettan ;p de var bra länge sen de :p hehe.. 2 år sen var de man gick första året på gymnasiet :p hehe, tiden har gått otroligt fort.
Det är mycket som har hänt de är bland annat att man har träffat nya kamrater som man inte hade innan sen så har man även träffat världens goaste pojkvän :)<3 sen har de hänt en del andra saker med :) Så de har förändrats en del sen man var så ung om man ska säga så xD ;p hihi..

När man kom hem med halv 4 bussen så var man hemma ett tag ;p sen så blev min klipptid ändrad till 17:45 istället för 18:45 ;p de var bra att den blev ändrad :p Så jag slapp sitta hemma och vänta så länge ;p hehe.. så de tog inte så lång tid de blev att man klippte topparna och luggen ;p De blev någon centimeter på topparna för att de var ganska slitna efter att ha färgat håret ett antal ggr ;p hehe.. sen har jag inte klippt mig sen i somras heller ;D hahaha.. Så det har hänt en del med håret då :p hihihi..
När man hade varit och klippt sig så var man iväg till affärn med morsan & syster ;p sen så blev de att man fick stå och laga mat ;p och de blev köttbullar, mos och brunsås :p De blev ganska bra faktiskt och de vart ätbart :) hihi.. Är inte så dålig trotsallt ;D hehe..

Ikväll är det så klart Andra Avenyn :) lika spännande varje gång :) så de ska bli kul att titta på :) hihi..
Det är min favoritserie så det är inget att diskutera :) hihi.. Ska bli väldigt tråkigt när de slutar :/ vad ska man titta på istället? de finns ju inget som är så bra som de programmet xD får väl bläddra igenom tv-tablån när det är slut på andra avenyn ( alltså när de inte kommer tillbaka mer ) .. Då tror jag att fler än bara jag som blir ledsen & sur över att de inte kommer tillbaka nå mera.. Ska nog klaga på dom lr nånting :p hehe, inte för att man skulle våga göra de men ändå :p

Jag saknar dig enormt mycket älskling<3<3<3<3<3<3
Saknar din närhet och dina kyssar<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3
Hoppas och tror att vårat förhållande kommer att hålla mycket länge <3<3<3<3<3
De kommer att hålla efter studenten också tror jag :)<3<3 jag vill att de ska hålla efter studenten <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: