29 April

Idag har de varit en halvfin dag lr vad man ska säga :p solen har väl inte tittat fram så speciellt mkt lr nästan inte alls..
Så har man varit i skolan som vanligt ;p men imorgon är det sista dagen sen är vi lediga :) Valborg imorrn och sen är det första maj :p hehe.. ny månad och allting vilket innebär nya möjligheter som man brukar säga :p hehe.. de kanske stämmer inte vet jag ;p Det är ju bra om det gör de :p hihi..
Snart så är det Sjukhuset som man ska titta på :p alltid intressant och se vad som händer.. Men alla gånger slutar det kanske inte så bra som man vill att de ska sluta.. Lite tråkigt faktiskt, menmen de är såndant som händer i livet.
Sen är det annat bra på tv ikväll också :p Så det blir antagligen att sitta bänkad framför tvn :p Alltid gött de ;p

När man kommer hem imorrn så blir det en sväng ut och gå :) om det är hyfsat väder :p Mycket roligare att promenera när det är fint väder :) Måste förbränna lite fläsk, har bestämt mig att jag ska gå ner i vikt och få bättre kondition ;p vill ha en bra kropp lr hur jag nu ska uttrycka det till sommaren så man slipper skämmas med all fläsk man har. Men ska iaf inte bli en tändsticka.. De ska jag absolut inte bli, ska vara "normal byggd" om man ska uttrycka sig så :p
Vill de för att må bra och orka mera :)

De bästa med imorgon är att studiebidraget kommer :) trevligt trevligt ;p Ska spara de pengar jag får nu :) iaf försöka. Ska handla för max 200 lr 300 denna månad sen får jag inte handla för mer, annars blir de skit av alltihoppa.

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket, hoppas jag får träffa dig snart<3<3<3<3<3<3
Har inte varit lätt att vara utan dig i snart en hel vecka :/ men ja har försökt iaf.. De har väl gått ganska bra, men saknar dig väldigt mycket och går runt & tänker på dig jämt <3<3<3<3<3<3<3
Du är helt underbar ska du veta <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: