3 April

Nu är det äntligen Fredag och helg :) alltid trevligt :) Så idag har man som vanligt varit på praktiken och tråkat.. Men fördelen med denna dag är att man fick sluta en timme tidigare :p de blev kl 2 istället för kl 3 ;p Det var rätt gött , och sen så cykla hem i de vackra vädret :) Det har varit ett härligt väder idag hoppas det håller i sig ett tag nu :) Så de kan få bli vår någongång :)
När man kom hem så började man att baka en äppelpaj kanske inte är världens nyttigaste kanske, men det är bra gött ibland :p Så när man var klar med den så skulle man provsmaka om de vart bra, och de blev de :p

Sen var man på affärn för ett tag sen med morsan och handlade godis , alltså jag vet att jag inte är så speciellt nyttig av mig :/ och ibland blir de för mycket av de goda som man brukar säga. Då blir man bara fetare och fetare :( de vill jag verkligen inte bli , vet att jag har sagt att jag ska börja röra på mig mer än vad jag har gjort men det är så att den där förbannade latheten har tagit över mig flera ggr :/ Inget jag är stolt över direkt, sen när jag t.ex. har käkat chips eller godis så får jag nästan dåligt samvete och sen så kollar man på sig själv någon dag efter att man har gått upp i vikt pga att man har käkat massa skräp. Alltså jag vill inte gå upp mer än vad jag redan har gjort :/ vill bara må bra och känna att jag duger. Just nu så gömmer man sig i stora tröjor och allt sånt för att man inte ska visa de fläsk man har :/ Usch jag blir så äcklad när jag ser att jag verkligen har gått upp :/ varje gång man tittar sig i spegeln eller nå så känner man "jag skulle inte ha käkat den där godispåsen, utan jag skulle ha tagit någon frukt istället eller ingenting alls"
Alltså jag måste verkligen ta tag i detta !! vet att jag har sagt detta hur många ggr som helst. Men jag VILL faktiskt gå ner i vikt och känna att jag mår bra ! tänker iaf inte bli som en tändsticka , utan jag vill vara "normal" smal eller hur jag nu ska uttrycka de , så jag liksom känner mig nöjd med mig själv och att jag mår bra !!
Så efter helgen ska jag verkligen ta tag i detta, tänker fan inte bli som en tickade bomb !! Vill inte det !! Så de blir ut och gå å sen cykla om de är hyvfsat väder för och cykla. Så jag tänker gå ner i vikt och MÅ BRA !! Sen dessutom vill jag har bättre kondition . De jag egentligen behöver är att någon stöttar mig till att jag inte köper godis & massa annat skit, de ska helst inte vara någonting sånt handlat , eller så får de bli någon frukt eller grönsak.

Så i helgen vet jag inte va de blir :/ får väl ha tråkigt som vanligt.
På söndag kanske älskling kommer förbi en sväng, men den chansen är väl inte så stor kanske eftersom han får åka ett antal mil ifrån där han bor. Så får väl, skulle han inte komma så träffas vi nog på lovet om han inte åker hem.
Så får väl helt enkelt se vad de blir..


Jag älskar dig med hela mitt hjärta ska du veta älskling<3<3<3<3<3<3
Saknar dig enormt mycket <3<3<3<3<3
Vill bara mysa med dig älskling<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
Theo

Du kan klara det älskling :)<3<3

Jag kommer till dig imorgon om det inte blir för sent :) älskar dig <3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-04-04 KLOCKAN 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: