30 April

Idag är det valborg och som grädde på moset att det är fint väder också :) Alltid underbart när det är fint väder (: hehe..
I skolan idag så slutade man kl 1 :p men de tråkiga var att man fick vänta i 2 timmar och 30 minuter på bussen.. Kanske inte det roligaste som finns kanske.. Men man fick ju fördriva tiden med någonting, de blev att fika med sofia och sen springa runt i lite affärer:p Köpte ett par halv långa byxor lr vad man ska säga :) Sköna var dem iaf :) Sen så när det börja dra ihop sig till att gå till bussen så gjorde man väl de :p Stod där och väntade sen när man väl hade kommit in i bussen och satt sig så var det skit varmt ! jag höll på & svettas ihjäl alltså xD De var så jävla varmt och de är ingen höjdare att sitta där precis , sen när man väl gick av så vart de svalt & gött :p hehe..

Orkar inte skriva så mycket mer :p hehe..

Jag älskar dig min underbara älskling och jag saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3<3<3
Längtar väldigt mycket tills jag får träffa dig ! <3<3<3<3<3<3
Och framför allt kyssas mä dig :)(L)<3<3<3<3<3
Du är bara min älskling och jag vill aldrig förlora dig !! <3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: