4 April

Idag är det ännu en solig dag :) mycket bra de :p Men imorgon skulle de tydligen bli regn :/ men sen på måndag skulle de bli fint väder igen :) Det är alltid härligt när det är fint väder. För då kan man sitta i den sköna solen :) Ska försöka sitta ute i solen på praktiken på måndag ;p Så tiden går fortare ;D Sen är dessutom praktiken slut det ska bli så himla gött :) Så är man bara där i 4 dagar :D och inte 5 :D För att man är ledig på långfredagen :)
Ska försöka skriva klart rapporten också ;p de går snabbt för det är bara att titta på den gamla som jag har fått tillbaka ;D Då vet man på ett ungefär hur man ska skriva ;p hehe..
Får väl se vilken dator jag skriver de ifrån :p min eller om jag gör de på den datorn på nedervåningen :p Har nyare word på min än på den andra ;p hehe..
Eller så skriver jag ut den i skolan så sparar vi papper :D

Så just nu tittar jag lite på sjukhuset som är på trean, det är repriser :p alltid intressant att titta på. Har även varit på gör billige nicklas men jag vände i dörröppningen för att de var så mycket folk. Så jag cyklade till pekås istället, så de blev en tidning ( vecko revyn ) , tuschpennor och läkerol :p Så det var bra de ;P
Ska nog sätta mig och måla lite tror jag ;p hehe..

Imorgon är det söndag och älskling kanske kommer förbi :) får hoppas att han gör de så man får kyssas lite ;)<3
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Sen funderar jag faktiskt på att ta stavarna till praktiken på måndag eller om jag cyklar :p hehe.. får väl se.

Jag älskar dig älskling med mitt hjärta <3<3<3<3<3<3
Vill träffa dig nu !! .
Saknar dig så otroligt mycket <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: