5 April

Idag så har det varit en hyfsad fin dag :p solen tittade fram lite grann bland molnen :) Men det var inte lika gött ute som de var igår :p Får hoppas det blir fint väder imorgon också :) Så man kanske kan vara rastvakt imorgon på praktiken. Som jag abslout inte vill till. Men va fan det är snart slut som tur är :D Det är bra gött de :)
Så har man varit med älskling idag en stund :) mycket mysigt :) det var länge sen vi träffades :/ Men de var roligt och träffa dig igen älskling :)<3<3 Sen träffas vi igen på torsdag :) vart de blir vet jag inte :p får väl dela på det kanske ;p . Så det blir något så när rättvist ;p
Ska bli roligt när vi får träffas lite längre :)<3

Imorgon som sagt så är det tråkiga praktiken igen då, men får väl sitta & dryga ut tiden på nå sätt :p Så man får komma hem någongång. Så blir väl att gå upp ve 7 och käka frukost och sen dra sig iväg till tråkigheten. Usch jag hatar de verkligen !

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Längtar tills vi får vara tillsammans längre än idag <3<3<3<3<3<3
Så vi kan mysa tillsammans :)<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: