6 April

Idag är de ännu en sån där solig dag :p Får hoppas de håller i sig :) Så har man som vanligt varit på tråkiga praktiken, men de som är kul är att de snart är över :D Tänk att de är sista praktikperioden man gör :D Sen är de student å grejs :) Gud va gött :) Då slipper jag iaf den där tråkiga platsen :)
Sen så har studentmössorna kommit och sånt :p Så ska väl antligen vänta tills på måndag efter lovet eller om jag åker in tidigare till den som har mössorna & kläderna :p För vill ju ha sakerna så fort som möjligt :D De vore bra gött ;p man måste ju få sina saker någon gång, de jag tog kostade liksom 900 spänn tillsammans så de är ju ingen små summa om man säger så. De bästa vore ju om man kunde åka in till lilla filipstad & hämta de :p
Tror inte jag orkar vänta tills efter lovet ;p är så spänd på och se hur de blev :p Får väl höra med nån mer i klassen som kanske vill följa med ;p men problemet är att jag vet inte ens vart människan som har sakerna bor nånstans xD Så man får väl säga till personen att den får komma t ett ställe så blire bra ;p haha.. Får hoppas jag får min tröja också , annars jävlar blir jag grymt sur.
Nej nu orkar jag inte stri om detta nå mer :p

De var iaf gött och få komma hem ifrån den tråkiga praktiken.. Man blir bra trött efter att och ha varit med en massa ungar i flera timmar xD Så när man kommer hem så orkar man inte göra så speciellt mycket.
Sen så funderar jag även på att gå en promenix i de fina vädret som fortfarande är kvar :p eller om jag tar en sväng efter praktiken när jag har kommit hem :p Får se hur de blir, men de skulle vara bra gött nu :p hehe.. men grejen är den att jag ska se ett program som snart börjar och de handlar om bebisar :p programmet heter Unga mödrar :p det programmet har jag följt ett tag ;p men de kan man hoppa över också, de är väl egentligen inte nånting som skulle skada om man skulle missa de :p

Snart är de påsklov ! :D jippiie..

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta och jag vill inte förlora dig <3<3<3<3<3<3
Du är väldigt väldigt dyrbar för mig ska du veta <3<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: